Mūsu laikmetā ievērojama pastiprināta uzmanība parasti tiek vērsta interneta lapas reklamēšanai no ļoti dažādu veidu preču un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Un šis principā nav pārsteidzoši, tā kā vietne laika gaitā pārtop par labu pilnīgu rīku, ar kā palīdzību var realizēt efektīvu pārdošanu, kā arī kopumā attīstīt un stiprināt pašu uzņēmējdarbību. Savukārt papildus strādājošas interneta vietnes izstrādei, kas tad var apmierināt visprasīgāko lietotāju pieprasījumus, būtu vajadzīgs to visu pārdomāti izplatīt arī meklēšanas programmās, atbildot uz galvenajiem lietotāju vaicājumiem. Šinī variantā Jums palīdzēs tieši mājas lapas optimizācija. Un šodien tiek piedāvāti tādi mārketinga pakalpojumi, kur šīs nišas kompānijas kvalitatīvi nodarbojas ar tādu lapu reklamēšanu kā arī popularizēšanu, turklāt kurām jau ir visi šim mērķim vajadzīgie līdzekļi, gan pieredzējis seo speciālists, gan esošie instrumenti seo optimizētas stratēģijas izstrādei.
Vairāk lasiet – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/
Neliels ieskats SEO attīstības aizkulisēs
Vienlaicīgi ar meklēšanas programmu parādīšanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki lietotāji saprata, kad viņiem ir jāapskatās meklēšanas programmu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī laikā parādījās sapratne par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process būs nepieciešams, pie tam parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā jau ar mājas lapu SEO reklamēšanu. Šajā laikā pamatā pietika ar SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā google meklētāja programma izdeva PageRank algoritmu, kurs radikāli mainīja visu. Sekojot Google, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999. gadā ieviesa savu TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu svaru uzsāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
No 2012.gada meklētājprogrammas uzsākušas pamatīgu cīņu ar saišu spamošanu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin izstrādi 2012.g. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja saites ietekmi uz reitinga formulu, un 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada ikviens seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd jau ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā mūsu laikmetā sasniegt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, jau ir nepārtraukts un sarežģīts darbs ar mājas lapu, kura pamatā būs pārdomāta seo stratēģija.
<h2>Laba mārketinga aģentūra – nianses kā izdalīt to</h2>
Tad, kad Jūs meklējat kādu tieši, kam varētu būt iespējams uzticēt savas mājas lapas optimizācija un reklamēšana, pats svarīgākais ir atcerēties, kad dotais process būtu jāizdara profesionālai komandai vai arī speciālistam. Ir daudzi varianti, kādā veidā tos sameklēt un organizēt sadarbību. Paši cilvēki domā, ka tāds seo speciālists varētu darboties strādāt pie viņiem firmā, taču tādu variantu standartā izvēlas tieši tie vadītāji, kas domā šauri un nevar saredzēt kopējo priekšstatu par darbu un īsti neizprot, kas ir seo un digitālais mārketings kopumā. Šeit pamata arguments ir tāds, ka atsevišķs darbinikes – seo speciālists, darbosies vien pie sava darba devēja projekta. Taču šādam lēmumam būs vairākas negatīvas sekas – tāds speciālists ievērojami daudz izmaksā, tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Nav noliedzams, ka, lielam uzņēmumam jau ir izdevīgi, ja tā personāla sastāvā ir sava veida reklāmas aģentūra ar tādiem speciālistiem. Taču citiem labāk sameklēt, kāda mārketinga aģentūra būs tiešām piemērota to budžeta plānam un uzdevumiem. Šajā gadījumā darbinieka pienākumos būs pilnīgs seo audits un stratēģija, pēc kā tiks realizēta pilnveidošana bet, ja būs vajadzīgs – mājas lapas izveide. Var arī mēģināt noskaidrot, cik rentabla būs google reklāma un tad nopelnīt vēl arī ar citiem veidiem.