Sākot no pavisam seniem laikiem līdz pat mūsdienām, kalendārs ir tā lieta, kas, protams, mainījies līdzi gadsimtiem un tendencēm, taču, nekad nav kritis aizmirstībā. Digitalizācijas laikmetā dzīvojot, ar vien vairāk pierastu fizisku lietu visapkārt, kļūst elektroniskas, tostarp, arī kalendāri, taču klasiska vērtība ir un paliek taustāma. Jebkurā darba vietā, īpaši birojos, varam atrast dažāda veida kalendārus, kas kalpo ne tikai laika skaitīšanai, bet arī uzņēmumu reprezentatīviem nolūkiem. Laikā, kad tehniskās iespējas ļauj paveikt daudz ko pašu spēkiem, kalendāru druka nebūtu tas darbiņš, kas būtu jācenšas realizēt pašiem, jo, ideāls iznākums pieprasa to, lai būtu precīzi un pareizi savienotas dizaina un tehniskās puses. Iespējams uzzināt vairāk informācijas zemāk rakstā!
KĀDU INFORMĀCIJU VAR IEVIETOT KALENDĀRĀ?
Kad tiek veidoti darbi, kuros svarīgs dizains un klienta iesaiste, rezultāts nevar neizdoties. Viens no iemesliem būtu tas, ka dizainiem var būt specifiskas drukāšanas prasības un, tas kas der maziem galda kalendāriem, nederēs lieliem sienas kalendāriem. Aizmirsīsim par izlaistām vārda dienām, nekorektiem datumiem un nepareizām svētku dienām – visa informācija, pirms sūtīšanas uz druku, tiek rūpīgi pārbaudīta. Kalendāros var tikt iekļauta arī dažāda cita veida informācija, ja klientam tas ir aktuāli. Galvenais ir atrast zelta vidusceļu starp idejām un iespējām, lai rezultāt būtu teicams.
KĀDĀ TIRĀŽĀ KALENDĀRI TIEK IESPIESTI?
Dažāda veida drukas pakalpojumi pēdējos gados piedzīvo sava veidu otru elpu, kas liek sasparoties un piedāvāt jaunus risinājumus un pakalpojumus gan juridiskām, gan fiziskām personām. Sienas kalendāri, galda kalendāri, kalendāri ar īpašiem attēliem – viss ir iespējams un realizējams, turklāt bez vilcināšanās un augstākajā kvalitātē. Pasūtījumu cenas parasti tiek norādītas par vienu vienību, ja tiek sūtīti kalendāri noteiktā tirāžā. Katrs pasūtījums ir pilnībā personalizējams, tādēļ šī ir lieliska iespēja savā īpašumā iegūt kalendāru, kas ir, piemēram, uzņēmumam nozīmīgos krāsu toņos.